Obchodní podmínky Ubytování Gorol
TURISTICKÁ UBYTOVNA GOROL
Jablunkov č.p. 908, PSČ 739 91, tel. 733 595 852
e-mail: info(wubytovna-aorol.cz
Obchodní podmínky
pro uzavření smlouvy o ubytování v Turistické ubytovně GOROL
„ubytovatel": Jaroslav Zowada
jméno a příjmení: Jaroslav Zowada
sídlem: Jablunkov 577, PSČ 739 91
IČ: 65174747
bankovní spojení: KB, a.s., pobočka Jablunkov
číslo účtu: 107-8908180247/0100
www: www.ubytovna-gorol.cz
e-mail: [email protected]
telefonní číslo: '733 595 852
„objednatel" — fyzická nebo právnická osoba, která uzavřela s ubytovatelem smlouvu o ubytování v Turistické ubytovně GOROL. Pokud uzavírá objednatel smlouvu o ubytování pro sebe, vztahují se na něj také všechna práva a povinnosti ubytovaného;
„smlouva" - smlouva o ubytování v Turistické ubytovně GOROL uzavřená mezi objednatelem a ubytovatelem. Smlouvou se ubytovatel zavazuje poskytnout ubytovanému přechodně ubytování na sjednanou dobu ve vybraném ubytovacím prostoru (tj. pokoji) v Turistické ubytovně GOROL a objednatel se zavazuje zaplatit ubytovateli sjednanou cenu za ubytování a za služby spojené s ubytováním ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami (dále jen „obchodní podmínky");
„smlouva o dočasném užívání ubytovacího zařízení" - smlouva o ubytování v Turistické ubytovně GOROL uzavřená mezi objednatelem a ubytovatelem uzavřena na více než jeden časový úsek a na období delší než jeden rok, pokud je objednatel spotřebitelem;
„objednávka" — objednávka ubytování v Turistické ubytovně GOROL zaslaná objednateli e-mailem nebo prostřednictvím vypiněného formuláře dostupného na výše uvedeném portálu ubytovatele. Objednávka je návrhem na uzavření smlouvy mezi objednatelem a ubytovatelem;
„ubytovaný" — fyzická osoba, která na základě uzavřené smlouvy využívá ubytovacích služeb v Turistické ubytovně GOROL;
„spotřebitel" — objednatel, který při uzavírání smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti;
„cena ubytování" — částka za ubytování v Turistické ubytovně GOROL sjednaná ve smlouvě. Její výše je daná ceníkem ubytovatele platným ke dni uzavření smlouvy a je závislá na sjednaném ubytovacím prostoru, počtu ubytovaných osob, termínu a délce ubytování. Cena ubytování zahrnuje také DPH v zákonné výši v případě, že je ubytovatel ke dni uzavření smlouvy plátcem DPH a pokud se jedná o zdanitelné pinění podle zvláštních právních předpisů;
2. Úvodní ustanovení
2.1 Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran (tj. ubytovatele, objednatele
a ubytovaného) v souvislosti s uzavřením smlouvy prostřednictvím webového portálu Turistické
ubytovny GOROL (dále jen „portál ubytovny") a jsou nedílnou součástí smlouvy.
2.2 Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená v těchto obchodních podmínkách nebo
v Ubytovacím řádu Turistické ubytovny GOROL (dále jen „ubytovací řád") se řídí příslušnými
ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „občanský
zákoník"), zejména pak ustanoveními 5 2326 a následujících o ubytování, a dále ustanoveními 5 1810
a následujících o závazcích ze smluv uzavíraných se spotřebitelem.
2.3 Ustanovení těchto obchodních podmínek se použijí také na smlouvy o dočasném užívání
ubytovacího zařízení, s výjimkami uvedenými v článku 6. těchto obchodních podmínek.
3. Proces uzavírání smlouvy
3.1 Smlouva se uzavírá s použitím elektronických prostředků komunikace na dálku (tj. distančním
způsobem), a to na portálu ubytovny. Před tím, než objednatel odešle ubytovateli závaznou
objednávku, je povinen se pečlivě seznámit s ubytovacím řádem, platným ceníkem a těmito
obchodními podmínkami. Před odesláním objednávky má objednatel možnost zkontrolovat správnost
a úpinost všech údajů uvedených v objednávce. Odesláním objednávky objednatel vyjadřuje svůj
souhlas se zněním těchto obchodních podmínek a s tím, že tyto obchodní podmínky budou nedílnou
součástí smlouvy. Zároveň objednatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem poučení ubytovatele o
právu spotřebitele na odstoupení od smlouvy o ubytování v Turistické ubytovně Gorol, včetně přílohy
č. 1 - vzorového formuláře pro odstoupení spotřebitele od smlouvy o ubytování. Odesláním potvrzení
ubytovatele o přijetí objednávky (e-mailem) objednateli je mezi objednatelem a ubytovatelem
uzavřena smlouva.
3.2 Pro uskutečnění objednávky je nezbytné, aby objednatel na portálu ubytovny řádně vypinil
objednávkový formulář včetně všech údajů označených ve formuláři jako povinné.
3.3 V návaznosti na doručenou objednávku zašle ubytovatel objednateli potvrzující e-mail o přijetí
objednávky s kompletními informacemi o objednávce, který je objednateli doručen na e-mailovou
adresu, kterou uvedl v objednávce. V potvrzovacím e-mailu s objednávkou jsou uvedeny následující
informace:
- Fakturační adresa objednatele;
- Případný doplňující komentář objednatele vztahující se k provedené objednávce;
- Číslo objednávky;
- Datum provedení objednávky;
- Počet ubytovaných osob;
- Termín ubytování a celkový počet dnů trvání ubytování;
- Cena ubytování;
- Objednatelem zvolený způsob platby;
- Kontaktní informace na ubytovatele;
- Odkaz na obchodní podmínky ke stažení.
3.4 Objednávka objednatele je závazná po dobu 3 pracovních dnů ode dne, kdy je ubytovateli
doručena. V této lhůtě je ubytovatel oprávněn objednávku akceptovat a zaslat objednateli potvrzení o
přijetí objednávky, jinak objednávka zaniká.
3.5 Pokud ubytovatel nemůže z kapacitních důvodů vyhovět objednávce a zajistit pro objednatele
vybrané ubytování, sdělí to objednateli e-mailem ve lhůtě 3 pracovních dnů od doručení objednávky,
přičemž zároveň může objednateli navrhnout ubytování v jiném termínu.
3.6. Ubytovatel uloží v elektronické (a případně i v písemné) podobě uzavřenou smlouvu, tj. přijatou
objednávku a odeslané potvrzení o přijetí této objednávky, a to nejméně po dobu jednoho roku od
skončení ubytování, případně od uzavření smlouvy (pokud byla smlouva zrušena před zahájením
u bytování). Dokladem o uzavřené smlouvě je pro objednatele zaslané potvrzení o přijetí objednávky
v elektronické podobě dle článku 3. odst. 3.3 těchto obchodních podmínek.
4. Cena ubytování a platební podmínky
4.1 Objednatel se zavazuje zaplatit ubytovateli sjednanou cenu ubytování, a to bud' platbou předem
na bankovní účet ubytovatele nebo v hotovosti při zahájení ubytování, přičemž ubytovatel je v takovém
případě oprávněn požadovat předem zaplacení zálohy na ubytování ve výši max. 50 % z celkové ceny
ubytování. Objednatel si volí způsob placení ceny při uzavírání smlouvy, přičemž zvolený způsob
placení ceny je objednatel oprávněn měnit jen po dohodě s ubytovatelem.
4.2 Pokud objednatel zvolí jako způsob zaplacení ceny ubytování předem, provádí objednatel platbu
bezhotovostním převodem na bankovní účet ubytovatele uvedený v záhlaví těchto obchodních
podmínek. Cena ubytování se považuje za zaplacenou v okamžiku, kdy je příslušná finanční částka
připsána na účet ubytovatele.
4.3 Pokud je cena ubytování placena v hotovosti při zahájení ubytování, je objednatel povinen nejprve
u hradit bezhotovostním převodem na bankovní účet ubytovatele uvedený v záhlaví těchto obchodních
podmínek stanovenou zálohu, přičemž zbývající část ceny ubytování je odesílatel povinen uhradit
ü hotovosti ubytovateli při zahájení ubytování.
5. Odstoupení od smlouvy
5.1 Ubytovatel a objednatel jsou oprávněni odstoupit od smlouvy v případech stanovených zákonem
(zejména občanským zákoníkem) nebo těmito obchodními podmínkami.
5.2 Ubytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, vyjde-li po uzavření smlouvy najevo, že z důvodu
vyšší moci (např. havárie) či jiných neočekávaných důvodů nemůže pro objednatele zajistit sjednané
ubytování.
5.3 Ubytovatel je dále oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud objednatel do 3 dnů ode dne uzavření
smlouvy nezaplatí objednateli sjednanou cenu ubytování (článek 4. odst. 4.2 těchto obchodních
podmínek) nebo stanovenou zálohu na cenu ubytování (článek 4. odst. 4.3 obchodních podmínek).
5.4 Ubytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit také tehdy, pokud ubytovaný hrubým způsobem
porušuje ubytovací řád nebo právní předpisy (např. rušení nočního klidu, poškození majetku
ubytovatele nebo majetku třetích osob, porušení požárních a bezpečnostních předpisů apod.).
5.5 Objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů ode dne
uzavření smlouvy, nejpozději však do dne zahájení ubytování, tj. do dne poskytnutí sjednaných
ubytovacích služeb objednateli v určeném termínu [§ 1837 písm. j) občanského zákoníku].
5.6 Odstoupení od smlouvy mohou obě smluvní strany učinit písemně nebo e-mailem. Objednatel je
oprávněn k odstoupení od smlouvy využít formulář, který je k dispozici k vypinění či ke stažení v textové
podobě na portálu ubytovny.
5.7 Pokud ubytovatel nebo objednatel odstoupí od smlouvy podle předchozích odstavců před
zahájením ubytování, má objednatel právo na vrácení celé zaplacené zálohy nebo celé zaplacené ceny
ubytování, po započtení případných pohledávek ubytovatele za objednatelem (např. pohledávek
z titulu náhrady škody na majetku ubytovatele, storno poplatků nebo smluvních pokut), není-li dále
stanoveno jinak.
5.8 Pokud před zahájením ubytování odstoupí od smlouvy objednatel, který není spotřebitelem, má
takový objednatel právo na vrácení zaplacené zálohy nebo ceny ubytování, po odečtení smluvní pokuty
ve výši 10 % z celkové ceny ubytování.
5.9 Pokud objednateli nevznikne podle předchozích odstavců právo na odstoupení od smlouvy o
ubytování a požádá ubytovatele písemně o předčasné ukončení smlouvy, ubytovatel přistoupí na
ukončení smlouvy dohodou s tím, že v takovém případě ubytovateli vzniká vůči objednateli právo na
zaplacení storno poplatků ve výši:
- 35 % z celkové ceny ubytování, pokud k ukončení smlouvy dohodou na žádost objednatele dojde 20-
10 dnů před zahájení ubytování;
- 60 % z celkové ceny ubytování, pokud k ukončení smlouvy dohodou na žádost objednatele dojde 10-
3 dny před zahájením ubytování
- 100 % z celkové ceny ubytování, pokud k ukončení smlouvy dohodou na žádost objednatele dojde 2-
0 dny před zahájením ubytování
5.10 Pokud má objednatel podle předchozích odstavců nárok na vrácení zaplacené ceny ubytování
nebo zaplacené zálohy na cenu ubytování, případně jejich poměrné části, budou mu tyto částky zaslány
nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy bezhotovostním převodem na bankovní účet
objednatele uvedený v objednávce. Pokud tento účet objednatele není v objednávce uveden a
objednatel ho ubytovateli nesdělí v oznámení o odstoupení od smlouvy nebo bez zbytečného odkladu
poté, kdy mu bylo ubytovatelem oznámeno odstoupení od smlouvy, budou mu tyto částky zaslány
nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy poštovní poukázkou na adresu objednatele.
6. Smlouva o dočasném užívání ubytovacího zařízení
6.1 Smlouva o dočasném užívání ubytovacího zařízení musí být uzavřena písemně. Objednatelem
zaslaná objednávka, ze které vyplývá, že má být uzavřena na více než jeden časový úsek a na období
delší než jeden rok, se považuje za návrh na uzavření smlouvy o dočasném užívání ubytovacího zařízení.
6.2 Před uzavřením smlouvy o dočasném užívání ubytovacího zařízení sdělí ubytovatel bezplatně
objednateli v textové podobě ve formuláři v dostatečném předstihu údaje stanovené zvláštním
právním předpisem. Zároveň ubytovatel upozorní objednatele výslovně i na jeho právo odstoupit od
smlouvy o dočasném užívání ubytovacího zařízení, na délku lhůty k odstoupení a na zákaz platby záloh
a jiných pinění nebo jejich zajištění v průběhu lhůty k odstoupení. Součástí smlouvy o dočasném užívání
ubytovacího zařízení je i formulář pro odstoupení od této smlouvy s náležitostmi stanovenými
zvláštním právním předpisem; údaje ve formuláři vypiní podnikatel.
6.3. Ujednání o právu odstoupit od smlouvy o dočasném užívání ubytovacího zařízení, o lhůtě k
odstoupení i ujednání o zákazu platby záloh a jiných pinění nebo jejich zajištění v průběhu této lhůty
podepisuje objednatel každé zvlášť. Ubytovatel vydá objednateli bezprostředně po uzavření smlouvy
o dočasném užívání ubytovacího zařízení alespoň jedno její vyhotovení. Ubytovatel uzavře smlouvu o
dočasném užívání'dbýtovacího Zařízení. s objednatelem podle jeho volby buď v českém jazyce, nebo
v jiném úředním jazyce členského státu Evropské unie, v němž má objednatel bydliště nebo jehož je
státním příslušníkem. V takovém případě ubytovatel vydá objednateli i úřední překlad textu smlouvy
o dočasném užívání ubytovacího zařízení do tohoto jazyka.
6.4. Odstoupí-li objednatel ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy o dočasném užívání ubytovacího
zařízení od této smlouvy, má nárok na vrácení již zaplacené části ceny ubytování v piné výši bez ohledu
na to, zda již v této lhůtě zahájil ubytování.
6.5. Při uzavření smlouvy o dočasném užívání ubytovacího zařízení nesmí ubytovatel po objednateli
požadovat zálohu na zaplacení ceny ubytování, dokud objednateli běží lhůta pro odstoupení od takové
smlouvy.
7. Zpracování osobních údajů
7.1 Ubytovatel zpracovává osobní údaje o objednateli a o ubytovaných výlučně pro účely pinění práv
a povinností podle uzavřené smlouvy nebo podle uzavřené smlouvy o dočasném užívání ubytovacího
zařízení. K jinému zpracovávání osobních údajů o objednateli nebo o ubytovaných je ubytovatel
oprávněn pouze se souhlasem těchto osob nebo v případech stanovených právními předpisy.
7.2. Odesláním objednávky, případně uzavřením smlouvy o dočasném užívání ubytovacího zařízení
vyjadřuje objednatel souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nich uvedených v rozsahu těchto
obchodních podmínek.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 V případě, že ze smlouvy, popřípadě ze zákona, vyplývá povinnost jedné smluvní strany oznámit
nebo sdělit určitou skutečnost druhé smluvní straně, pak je toto oznámení či sdělení možné provést
též faxem nebo elektronicky datovou zprávou, která nemusí být podepsána zaručeným elektronickým
podpisem nebo elektronickou značkou. Takové oznámení nebo sdělení se považuje za doručené v
okamžiku, kdy dojde do sféry adresáta a adresát má objektivně možnost se s oznámením nebo
sdělením seznámit. Poštovní zásilka se za podmínky, že nebyla doručena přímo adresátovi, považuje
za doručenou desátým dnem ode dne, kdy byla uložena na poště nebo dnem, kdy bylo její převzetí
odmítnuto.
8.2 Případné stížnosti objednatelů, kteří jsou spotřebiteli, ohledně práv a povinností smluvních stran
podle uzavřené smlouvy či smlouvy o dočasném užívání ubytovacího zařízení, je možné zaslat
ubytovateli písemně nebo e-mailem, případně uvést do zápisu sepsaného ubytovatelem přímo
v ubytovně. Ubytovatel se zavazuje tyto stížnosti vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7
dnů od doručení stížnosti. Objednatelé, kteří jsou spotřebiteli, se mohou se svými stížnostmi následně
případně obracet také na příslušné státní orgány (např. na Českou obchodní inspekci).
8.3. Tyto obchodní podmínky jsou platné od října 2014.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing